Skip to content

Är det de eller är det jag?

30 juni, 2011
tags: ,

Sitter och tittar på Sveriges fulaste hem, eller vad det nu heter, med Simon och Tomas. Lite kul att få se fula hem och vad de ska göra åt det. Om det inte vore för att de är så… jobbigt tillgjorda. Eller tillgjort jobbiga. Och ett gäng snickare som tror att de är roliga, eller nåt.

 

Dessutom blir det sällan snyggt det de gör. Visst, lite mindre fult, men inte snyggt. Undrar vad de som får sina hem omgjorda tycker egentligen? De krystar fram ett ”åh… wow..” och hoppas att det låter äkta och övertygande.

 

Nä, jag går och hänger min tvätt i stället. Och lyssnar på Sommar. Det är mycket bättre tycker tant.

2 kommentarer leave one →
  1. 30 juni, 2011 21:38

    Tror inte på att någon annan ska styla en annans hem. Det blir ju ingen personlig prägel och alltså inte speciellt hemtrevligt för den det gäller. Hmm, trasslade jag in mig nu. Du fattar, va… ;)

Kommentera

